آشنایی با انواع کلاینت VPN کریو

Home / VPN / آشنایی با انواع کلاینت VPN کریو

معرفی انواع کلاینت های VPN

نرم افزار VPN خرید شده یا شبکه خصوصی مجازی قادر است ارتباطات روی شبکه های کامپیوتری را از طریق فن آوری ای که تونلینگ نامیده می شود خصوصی سازد. برنامه های کاربردی نرم افزار VPN شامل کلاینت ها، سرورها و برنامه های سودمند است. نرم افزار محبوب VPN براحتی در اینترنت در دسترس و قابل دانلود رایگان است. البته برای دستیابی به سرویس های قابل اعتماد تر خرید VPN و خرید کریو پیشنهاد می شود.

  • Cisco

  • cisco

کلاینت VPN Cisco قدیمی به صورت مرحله ای متوقف شد تا محصولات جدیدتر ارائه شوند. کلاینت دسپتاپ AnyConnect روی ویندوزها، لینوکس و Mac OS X اجرا شد، در حالیکه یک برنامه کلاینت Mobile Platform بر روی Apple App Store، Google Play و Amazon Appstore در دسترس است.

  • OpenVPN

OpenVPN یک نرم افزار منبع بار مبتنی بر SSL است. OpenVPN بر روی ویندوز، لینوکس و سیستم عامل های Mac OS X اجرا می شود.

  • HideIP

HideIP یک سرویس فروش VPN است که برای فراهم کردن ناشناسی روی اینترنت بر اساس فن آوری OpenVPN طراحی شده است. سرورهای OpenVPN از آدرس های IP مبتنی در ایالات متحده و بریتانیا استفاده می کنند و افراد در کشورهای دیگر را قادر به رسیدن به وب سایتی های می کنند که بر اساس آدرس های جغرافیایی آنها مسدود شده اند. سرویس HideIPرایگان به تعداد محدود در دسترس است، در حالیکه دارای خدمات اشتراک در حدود USD $10 است.

  • LogMeIn Hamachi

Hamachi یک نرم افزار جهت خرید VPN است که به عنوان یک سرور میانجی استفاده می شود تا اتصال نظیر به نظیر روی UDP ایجاد کند. پیش از این برای استفاده هایی در شبکه های تجاری کوچکتر رایگان بود، محدودیت ها روی دانلود های رایگان اکنون آن را  محدود تر کرده است.

  • AnchorFree Hotspot Shield Free

سرویس AnchorFree Hotspot Shield Free از AnchorFree روی کامپیوترهای رومیزی، Apple Mac و دستگاه های iOS اجرا می شود. شرکت نسخه های قابل خرید نیز ارائه داده است، Hotspot Shield Elite، که در این نسخه ها آگهی های تبلیغاتی حذف شده است و شامل حفاظت در برابر بد افزارها و ویژگی های پشتیبانی است.

  • Shimo 2

سیستم عامل Apple Mac شامل پشتیبانی برای شبکه خصوصی مجازی است. Shimo یک کلاینت GUI برای کامپیوترهای Mac OS X است. Shimo 2 نسخه جدیدتر نه تنها به عنوان یک جایگزین برای Cisco VPN Client روی Mac است، بلکه با PPTP، L2TP و SSH مبتنی بر فن آوری های کریو VPN از جمله Hamachi و OpenVPN سازگار است.

  • Tinc VPN Daemon

نرم افزار Tinc VPN رایگان شبکه خصوصی مجازی را از طریق پیکربندی شبکه فعال می کند. در اصل برای شبکه های  Linux / Unix طراحی شده است، Tinc همچنین بر روی کامپیوترهای ویندوز کار می کند.

  • FreeS/WAN

FreeS/WAN یک نرم افزار IPSec VPN برای شبکه های Linux است. توسعه فعال FreeS/WAN متوقف شده است و باعث محدود شدن سودمندی این نرم افزار شده است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online