پروتکل های مختلف کریو VPN چه ویژگی هایی دارند؟

Home / VPN کریو / پروتکل های مختلف کریو VPN چه ویژگی هایی دارند؟

انواع پروتکل جهت خرید VPN کدامند؟

VPN-type

اگر شما با برخی از انواع مشکلات اتصال در هنگام اتصال کریو VPN مواجه شدید مانند:

  • هر نوع از شکست اتصال
  • مشکلات مرتبط با سرعت
  • بی ثباتی در اتصال یا قطع شدن های پی در پی
  • مشکلات اتصال در دیگر برنامه های کاربردی

در این موارد به شما پیشنهاد تغییر پروتکل VPN برای بررسی اتصال داده می شود. دلیل آن این است که اتصال VPN خرید شده به طور قابل ملاحظه ای بستگی به این دارد که ISP، فایروال، دستگاه یا روتر شما چطور پروتکل های خاص را اداره می کند. این احتمال است که ترافیک در حال استفاده از پروتکل خاص مسدود، تغییر مسیر داده شده است.

شما همیشه می توانید یک پروتکل متفاوت را انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا مشکلات اتصال شما ادامه دارد. تغییر پروتکل ها آسان است اما این بستگی به تنظیمات و دستگاه شما دارد که برای اتصال VPN استفاده می کنید.

خرید پروتکل های VPN در دسترس

اغلب سرویس های VPN این شش پروتکل را به همه کاربران ارائه می دهند. با خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online می توانید از تمامی پروتکل ها بهره ببرید.

PPTP

Point-to-Point Tunneling Protocol متداولترین پروتکل VPN است و سرعت بسیار بالایی می دهد، با این حال، امنترین پروتکل نیست.

L2TP

Layer 2 Tunnel Protocol سرعت خوبی نمی دهد، اما به عنوان یک پروتکل VPN امن در نظر گرفته شده است زیرا از رمزگذاری IPsec استفاده می کند.

SSTP

Secure Socket Tunneling Protocol سرعت متوسطی می دهد و یک پروتکل امن است اما تنها روی ویندوز کار می کند.

IKEv2

(Internet Key Exchange (version 2 یک پروتکل مبتنی بر VPN است و یکی از سریعترین و امنترین پروتکل ها است، اما تنها بروی سیستم عامل های محدودی پشتیبانی شده است.

OpenVPN UDP

OpenVPN UDP یک سرعت استثنایی در اتصال VPN ارائه می دهد، اما این اتصال قابلیت اعتماد کمی دارد.

OpenVPN TCP

OpenVPN TCP یک اتصال قابل اعتماد ارائه می دهد، اما سرعت خوبی ندارد.

OpenVPN TCP نیاز به نرم افزارهای ثالث برای راه اندازی دارد، اما بقیه پروتکل ها می توانند بدون نرم افزارهای ثالث راه اندازی شوند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online